7 Şubat 2012 Salı

MANGO İNDİRİMİ VE ALIŞVERİŞİM

Merhabalar,
Bugün ne zamandır aklımda olan alışveriş olayına girdim.Hazır kardeşimde evdeyken iki  saatliğine İzmit Outlet Center a kadar gidip geldik.Kutay'ı uyutup anneannesine bıraktım.Çarçabucak gidip geldik.Aslında sadece Mango'ya girip çıktık.İndirimler çok güzeldi ama malesef Large beden yok gibi bişeydi.Alabildiklerimi sizlere yayınlıyorum.




 Bu bluz 12,90 TL


 Bu siyah hırkada 14,90 TL


Bu kahverengi hırkayı yukarıdaki krem bluzla giyince çok hoş oldu.

Ayrıca oğluşumu bırakıp gittiğim için bu oyuncağıda almadan duramadım.Görünce çok sevindi ya o beni mutlu etti işte.Bayağı oynadı bu küplerle.Henüz hepsini doğru yerlerine yerleştiremiyor ama en kısa zamanda bunuda kapcağına eminim.Şimdilik benden bu kadar.
Sevgiler!

Hiç yorum yok: