10 Nisan 2012 Salı

YEŞİİİİL YEŞİL,

Merhabalar,
Anneciğimin yaptığı dikişleri göstermeye sıra geldi.Bu elbise ile bluzu yapalı epey oldu,ama göstermek bugüne kısmetmiş.
Düzgün fotoğraflamak ne kadar zormuş.Askıları asacak bir yer bulamadım doğrusu.Çok güzel çıkmadılar ama idare edin.


Bu benim elbisem.Kumaşını buranın meşhur peşembe pazarından aldık.Sağolsun annmde dikti.Çok severek giyiyorum.


Beline kahverengi kemer takıyorum.Çok güzel duruyor.Üzerimde duran fotoğraflrıda paylaşırım inşallah.Kollarında ve yakasında tek kat,etek uçlarında iki kat farba var.





Bu da annemin kendine diktiği bluz.Yaratıcı annem yakasını ve kol manşetlerini pullu kumaştan yaptı.Çok ayrı bir havası oldu.Ona da çok yakışıyor.Kumaşlar yine perşembe pazarından 1 yada 2 TL ye aldıklarımızdan.  :))



  Dün gece bütün model kitaplarını döktük ortaya..Yanında da çeşit çeşit  kumaşlarımız...Yazlık modeller beğendik.Hangi kumaştan hangi modeli yapacağımıza karar verdik.Kalıplarını çıkarmaya başladık bile...Çok güzel şeyler yapacağız(yani annem yapacak:)))) )İleriki günlerde sizinlede paylaşmak için can atıyorum..Görüşmek üzere..
Sevgiler!!

Hiç yorum yok: