21 Eylül 2012 Cuma

HAMARAT HANIM KIŞ HAZIRLIĞI YAPIYOR....

Merhabalar,
Dün hamaratlığım üzerimdeydi.Bir önceki gün pazardan aldıklarımı dün bütün günümü harcayarak kışa hazırladım.Belki kışın işe girerim de bunlarda elimin altında olur inşallah..Bu arada bir iş görüşmesi de yaptım.Hayırlısı....

Gelelim yaptıklarıma...
İlk önce geceden şekere koyduğum çilekleri pişirip reçel yaptım.Ama yine sulu oldu galiba..




Reçel pişerken fasulyeleri ayıklayıp sirkeli kaynar suda bir taşım kaynattım.Sıcak sudan alıp soğuk suya attım ki yeşil rengi canlı kalsın.





Daha sonra kızkardeşimin hep yaptığı domates sostan ilk defa geçen hafta yapmıştım.Bu haftada beş kilo daha alıp onları da kavanozladım.







En sonunda da kırmızı biberleri fırında közlemek için pişirip doğradıktan sonra poşetledim.







Yoruldum ama değdi.Artık gelebilirsin kış...
Sevgiler...

Hiç yorum yok: