10 Ocak 2013 Perşembe

DÜN NELER YAPTIK....


Merhabalar,
Bu karlı günlerde kutay la evde vakit geçirmek çok güzel...Daha önce şimdi adını hatırlayamadığım bir blogda görmüştüm.Yapmak ancak kısmet oldu.
İlk önce kağıt havlu rulosunu ikiye kestim.Daha sonra birine mercimek diğerine fasulyeleri koyup ağızlarını kapattık.Güzel görünsün diyede alimünyum folya ile kapladık.
İşte size farklı sesler çıkaran müzik aletlerimiz..








 Çok sevdi çook..Ses çıkarmaktan çok hoşlandı.Elinde salladı durdu.Ama onu yalnız bıraktığımda ilk iş mercimekli olanı açıp yere saçmak olmuş.Birde beni yanına çağırıp anne bak ne olduuuuu demez mi..


Ayrıca artık bir görevi var.Fasulye çimlendiriyoruz.Sabah kalktığımızda ördeğimize çişimizi yaptıktan sonra fasulyelerimizi suluyoruz.
.Anne bu fasulyeler büyüyecek büyüyecek taa yukarlara çıkacak çiçek olacaaak


Sevgiler....

2 yorum:

acemi gelin dedi ki...

çok iyi fikir ya bende kızıma yapıcam yada biraz daha büyüsün bizde sizin gibi birlikte yaparız inş.
bu arada tepsinize bayıldım:)
lütfen kelime doğrulamasını kaldırırmısınız zor oluyor onunla yorum yazmak :))

BİZZZ VE EMEK dedi ki...

teşekkür ederim.tepsi hediye..bende çok severek kullanıyorum sevgiler...