24 Mart 2012 Cumartesi

GELDİİİİİM!!!!

Merhabalar,
Epeydir yoktum,ama sizi takip ediyorum hiç uzaklaşmadım.Bir türlü yazamadım malesef...
Olmadığım zamanda İzmir'den kızkardeşim geldi.Eşinin on günlük kursu nedeniyle burdaydılar. Malesef şuan yoldalar.Zaman çok çabuk geçti.Küçük Çınar'ımızı sevmeye doyamadık..Yavrum çook tatlı..


Aranızda yokken,


gezmelere gittik.Kutay Ceylin ablasıyla çok güzel vakit geçirdi.Ceylin ablasının şahane odasını beş dakikada bu hale getirdiler.


 Bizimki bol bol çikolata yedi.Tabiki kahvaltısını yaptıktan sonra.



 Bu arada kitap yurdundan ona aldığım on tane kitapta geldi.Gerçi gelene kadar aras kargoyla baya bir sorun yaşadık ama oğlumun sevincini görünce unuttum herşeyi.


En çok şekiller ve büyüklükler kitabıyla Yapıştır Tamamla Boya Çiftlik hayvanlarını sevdi.Haa bide Küçük Pofi'de arada baktıklarımızdan.


Buarada havalar artık iyice ısındı.Kutay hergün öğleden önce ya dedesiyle yada benimle parkta oynuyor.Fotoğraflarda kuşları kovalarken ....






Bunlarda iki kardeş,iki kuzen..Kutay'ın biraz kıskançlıkları oldu ama çaktırmayın.Çınarı'mızı çoook özledik şimdiden.
Sevgiler!

Hiç yorum yok: