27 Mart 2012 Salı

SÜPER DADI!!!!!

MERHABALAR,,


Geçtiğimiz pazar günü TRT1'de denk geldiğim bir programdan bahsetmek istiyorum.
Pazar günü tv de öylesine gezinirken "Süper Dadı" adlı bir programa rastladım.

   Dikkatimi çekti.İzledim.Gerçekten çocuk yetiştren herkes için çok faydalı olduğuna inandım.Çocuklarınızı yetiştirirken yardıma ihtiyaç duyuyorsanız programa başvuruyorsunuz.Evinize bir hafta boyunca Süper Dadı diye geçen eğitimli konusunda uzman bayan geliyor.Size nasıl davranmanız gerektiğini anlatıyor.Yardımcı oluyor.Yol gösteriyor.Alışkanlıkları değiştiriyor.Bir hafta içinde çocuklardaki inanılmaz değişiklikleri görmelisiniz.




Ben çok beğendiğim içim oturdum netten diğer yayınlanmış bölümlerinide izledim.Bugünde bazı şeyleri Kutay'a da uygulamya başladım.Kararlıyım.Uygulamalar devam edecek.Sizede aktarmaya başlıyacağım.Seyredin görün.Tavsiye ederim.

Sevgiler!!!


Hiç yorum yok: