17 Ocak 2013 Perşembe

BUDA BİZİM KARDAN ADAMIMIZ...



Merhabalar..

Dün akşam babası ile Kutay la yine faaliyet yaptı.Zaten Kutay için faaliyet dedin mi akan sular durur.Birlikte kardan adam yapmak benim fikrimdi.Ama çizip kesip yapıştırmak onların..










Bizim kardan adamımızın kirpikleri de var....İkiside çok eğlendi....Bende yanlarında destekçileriydim.Bir yandanda Kutay a ballı süt içirme derdinde....

Bu arada dün bir komşumuzla apartmanın giriş kapısında karşılaştık.Kutay ı sevmeye falan çalıştı,onu yakalayacakmış gibi yaptı.Kutay kaçtı.Velhasıl ayaküstü sohbetten sonra ayrıldık.

  • Kutay------- .offf ucuz atlattık
  • Ben ve anneanne------ ...???? :))
  • Anneanne------- niçin ucuz atlattık oğlum?
  • Kutay-----eee beni yakalıycaktııııı
  • Biz-----:)))

Bu kelimeyi ilk defa kullanmıştı ve doğru yerde kullanmıştı.Çok şaşırdık ama aynı zaman da da çok güldük.


Yine bugün fasulye deneyi için sulama yapmayı unutmuşuz.

  • Kutay----ooooo zavallılar kurumuşlaaaarr
  • Ben ----:)))

Zavallılar kelimesi de ilk kez kullanılıyor.
Şu an mışıl mışıl uyuyor.Nazar değmesin yavruma...Bende ingilizce çalıştım.Yarın EC var.
Sevgiler....

3 yorum:

Nil dedi ki...

Çok şeker olmuş kardan adam. ama ben en çok komşudan kurtulma diyaloğuna bayıldım :)

BİZZZ VE EMEK dedi ki...

teşekkürler...
evet bizde çok güldük

emreyle hayat dedi ki...

yaa herkeste var bir kardan adam valla bende yapcam :)