28 Şubat 2013 Perşembe

İKİ FARKLI SOFRAM...


Merhabalar,
Bugün daha önceden hazıraladığım sofraları size göstermek istedim..İlki eşimle beraber herzamanki bir akşam yemeği soframız.Ogün menüde balık vardı.Amerikan servislerimi anneciğim çeyizimde dikmişti.Altı yıldır sürekli kullanıyorum,çok memnunum ve çok severek kullanıyorum.Yemek takımımda rahmetli anneanneciğimin hediyesiydi.


Bu soframda annemle teyzeme hazırladığım beş çayı masası.Acele olduğu için masamın son halini çekmemişim.



Buradaki amerikan servislerim,çatal kaşıklığım,masa örtümde annemin ellerinden.Ameriken servislerimi önden çekmemişim.Ucu üçgen gelip birde püskül sarkıyor.Üzeride tülden yapıldı.Peçete halkalarımda kız kardeşimden.Nasıl çok güzeller değilmi....



Sevgiler..

4 yorum:

acemi gelin dedi ki...

ne zamandır ameikan servisi dikmek istiyordum ikinci masanızdaki üçgen servisler benim için iyi fikir oldu
annenizin ellerine sağlık
sizinde sofralarınız çok şık olmuş ellerinize sağlık

BİZZZ VE EMEK dedi ki...

evet bende o amerikan servislerimi çok şık buluyorum.teşekkür ederim.

Bak Bu Harika dedi ki...

Daha nice keyifli sofralar olsun inş. Sizi izlemeye aldım. Ben de bloğuma beklerim.

seldanın mutfak defteri dedi ki...

Merhabalar,
Sofralar inanılmaz şık olmuş ellerinize emeğinize sağlık. Bloğunuzu çok beğendim ve izlemeye aldım bana da beklerim. Sevgilerimle,